Mount Everest

Blog je prý i o pocitech a já nevím, těžko popsat co cítím

Vím jak bych se asi mohla cítit. Asi bych mohla být zklamaná, ptám se sama sebe jestli jsem o něco přišla, možná..
Jenže to se už teď nikdo nedozví. A to je na tom to první pozitivní, klidně si můžu nechat svoje naivní představy.
Stejně tak se nikdo nebude zbytečně šťourat v tom kde se stala chyba, protože je jasné, že chyba je vždy na té druhé straně. Tedy druhé pozitivum, jsem stále dokonalá.
Taky jsme se navzájem ušetřili záverečných hodnocení, prázdných a zbytečných řečí a já netuším čeho ještě.

Nicméně ať je to jak chce celé vlastně báječné a  pozitivní, něco mi teď, třeba jen trochu, ale chybí.

A přitom vše co jsem kdy chtěla bylo aby se ke mně někdo opravdu přiblížil

Jsem tady ve svém světě, někdy moc daleko, někdy hodně vysoko, někdy příliš hluboko. Pro každého jinde, ale vždycky nějak vzdálená.
Možná jsem tu už příliš dlouho sama a je těžké sem někoho pustit, ale nejspíš nastal čas.
Nikdy jsem samotu necítila ale teď je to jiné. Nejsem si úplně jistá, být sama je tak jednoduché, cítím se tak svobodná, je vůbec dobré si tenhle ideální stav nechat někým narušit? Proč ho s někým sdílet?
Otázka je jestli by někdo chtěl, je to jako výstup na Mount Everest a možná se k vrcholu nedostane nikdo.
A možná právě tohle mě baví, mít svůj vlastní nezdolatelný vrchol. Místo ze kterého můžu všechno jen pozorovat, místo kam nikdo jiný nemůže. Možná tu pro někoho dalšího není ani dost prostoru.

Ale přestože ty překážky jsem postavila já sama, je někdy těžké bez emocí pozorovat třeba i ty co jen tak ledabyle okopávají úpatí té hory a poté odchází.

Ale já nechci splňovat něčí požadavky, nesnesu hodnocení, budu si divná, budu si taková jaká jsem protože tak to chci. Chci žít ve své nereálné realitě, tohle je můj svět a jestli nechceš lézt nahoru, zůstaň si dole!

Ale vím, že až půjdu spát budu chtít myslet na někoho kdo se na tu možná úplně nesmyslnou cestu vydal. Podat mu ruku v nesnázích a být šťastná za to, že třeba pomalu, ale stále tu horu zdolává.
Chci zase vidět někoho po té cestě jít

Leave a comment